Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 4

1
ISBN:953-200-860-8
Autor(i):Evano, Chantal
Naslov:Imamo pravo na shvatiti sve odmah : učenički mentalni modeli ; precipiranje, dosjećanje, razumijevanje / Chantal Evano ; ilustrirao Marc Chalvin; [prevela Nataša Desnica- Žerjavić]
Impresum:Zagreb : Profil internacional , 2004
Materijalni opis:204 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Profil akademija
Napomena:Prijevod djela: La Gestion mentale, un autre regard, una autre ecoute en pedagogie
Ključne riječi:psihologija odgoja i obrazovanja * shvaćanje * pamćenje * usvajanje gradiva
UDK:37.015.3:371.322.7:159.953(035)
Signatura:PE 371.3 EVA i
Inventarni broj:18017
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8143

2
ISBN:953-196-692-3
Autor(i):Faber, Adele ; ... [et al.]
Naslov:Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila : kod kuće i u školi / Adele Faber ...[et al.] ; prevela s engleskog Daria Cindrić
Impresum:Zagreb : Mozaik knjiga , 2000
Materijalni opis:248 str. : ilustr. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: How to talk so kids can learn - at home and in school
Ključne riječi:dječja psihologija * učenje * razgovor * suradnja roditelja i nastvanika * pamćenje * usvajanje gradiva * pohvale * kazne
Sažetak:<Kako je nastala ova knjiga>, <Tko je "ja">, <Kako izići na kraj s osjećajima koji ometaju učenje>, <Sedam vještina koje potiču djecu na suradnju>, <Zamke kažnjavanja - alternativa koja vodi samodisciplini>, <Zajedničko rješavanje problema - šest koraka za poticanje dječje kreativnosti i posvećenosti radu>, <Pohvala koja ne ponižava, kritika koja ne vrijeđa>, <Kako osloboditi dijete uloge koja mu je nametnuta?>, <Partnerstvo između roditelja i nastavnika>, <Čuvar snova>
UDK:159.953.5:159.922.7:37.064.1:371.322.7:371.53/.54
Signatura:PE 371.3 FAB k
Inventarni broj:16802
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8100

3
ISBN:0-02-421350-0
Autor(i):Travers, Robert M. W.
Naslov:Essentials of Learning / Robert M. W. Travers
Izdanje:4. ed
Impresum:New York : Macmillan Publishing Co, Inc. ; London : Collier Macmillan Publishers : , 1977
Materijalni opis:XI, 626 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 565-599: References. - Str. 601-626: Index
Ključne riječi:učenje * usvajanje gradiva * motivacija * načini učenja
UDK:371.322.7
Namjena :PS-Z
Signatura:PE 371.3 TRA e
Inventarni broj:13530
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:407

4
Autor(i):Bakić-Tomić, Ljubica
Naslov:Uloga bilježaka u usvajanju novog gradiva : magistarski rad / Ljubica Bakić-Tomić
Impresum:Zagreb : Lj. Bakić-Tomić , 1983
Materijalni opis:122 str. : tabele ; 30 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str.123-127: Bibliografija. - Prilozi od 1-8. - Summary. - Sažetak
Ključne riječi:bilješke * magistarski rad * novo gradivo * usvajanje * uloga * pedagogija * psihologija
UDK:371.042.2:159.928(043)
Signatura:BF 371.042.2:159.928(043) BAK u Mr-23
Inventarni broj:3473
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:2450

Upit: UncontrolledTerms_swish=(usvajanje gradiva )

login